رابطه قدرت سیاسی، اقتصادی و رسانه در ورزش

رابطه قدرت سیاسی، اقتصادی و رسانه در ورزش

در برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 17 تیر، دكتر معصومی نیا، مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه اقتصاد سیاسی، در خصوص اثرات قدرت سیاسی، اقتصادی و رسانه بر یكدیگر توضیحاتی را ارائه كرد.

6 سال پیش
ارتباط اقتصاد ورزشی با تبلیغات بازرگانی

ارتباط اقتصاد ورزشی با تبلیغات بازرگانی


برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 27 خرداد، با حضور حسین عباسی فر، كارشناس حوزه اقتصاد و فرهنگ و پژهشگر تبلیغات بازرگانی، به موضوع ارتباط اقتصاد ورزشی با تبلیغات بازرگانی اختصاص داشت.

6 سال پیش
ارتباط اقتصاد ورزش با تبلیغات بازرگانی

ارتباط اقتصاد ورزش با تبلیغات بازرگانی


در برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 20 خرداد، حسین عباسی فر، كارشناس حوزه اقتصاد و فرهنگ و نیز پژهشگر تبلیغات بازرگانی، در خصوص ارتباط اقتصاد ورزش با تبلیغات بازرگانی مطالبی را بیان كرد.

6 سال پیش