رابطه قدرت سیاسی، اقتصادی و رسانه در ورزش در برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 17 تیر، دكتر معصومی نیا، مدرس دانشگاه و كارشناس حوزه اقتصاد سیاسی، در خصوص اثرات قدرت سیاسی، اقتصادی و رسانه بر یكدیگر توضیحاتی را ارائه كرد. 6 سال پیش
ارتباط اقتصاد ورزشی با تبلیغات بازرگانی برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 27 خرداد، با حضور حسین عباسی فر، كارشناس حوزه اقتصاد و فرهنگ و پژهشگر تبلیغات بازرگانی، به موضوع ارتباط اقتصاد ورزشی با تبلیغات بازرگانی اختصاص داشت. 6 سال پیش
ارتباط اقتصاد ورزش با تبلیغات بازرگانی در برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 20 خرداد، حسین عباسی فر، كارشناس حوزه اقتصاد و فرهنگ و نیز پژهشگر تبلیغات بازرگانی، در خصوص ارتباط اقتصاد ورزش با تبلیغات بازرگانی مطالبی را بیان كرد. 6 سال پیش