باشگاه تندرستی روزهای زوج از ساعت 14:30 به مدت 25دقیقه

رادیو ورزش

باشگاه تندرستي

کدام ورزش برای روحیه شما مناسب است؟

برنامه باشگاه تندرستی دوشنبه 26 آذر با حضور دکتر بیتا بردبار آذری، متخصص فیزیولوژی قلبی و عروقی به موضوع ورزش های مناسب برای روحیات مختلف اختصاص داشت.

1396/09/28
08:43

به گزارش رادیو ورزش؛ دکتر بیتا بردبار آذری، متخصص فیزیولوژی قلبی و عروقی پیرامون ورزش های مناسب برای روحیات مختلف اظهار کرد: ورزش جدا از بحث تناسب اندام و ساختار بدنی می تواند از لحاظ روانی نیز روی افراد تاثیرگذار باشد. از لحاظ روانی، حضور افراد در یک مجموعه و گروه ورزشی هم روی افراد و هم روی شاخص خانواده آنها موثر است.
اگر فرد عجولی هستید؛ ورزش های سریع و با شدت بالا مثل دوچرخه سواری و دویدن برای شما مفید است تا در کمترین زمان کالری سوزی فراوانی داشته باشید.
اگر احساس خستگی و ضعف می کنید و زمان مناسبی برای فعالیت قدرتی ندارید به ورزش هایی بپردازید که در آرام سازی بدن موثر هستند و انرژی کم شده بدن شما را تامین می کند؛ مانند تای چی، یوگا و بادی بالانس.
اگر فردی هستید که حالت گیج و پریشان دارید انجام فعالیت قدرتی خیلی مفید هستند. فعالیت های قدرتی به زنان کمک می کند که حالت های روحی و روانی خود را بهبود بخشند؛ کنترل کنند و بهتر تمرکز کنند.
اگر اضطراب دارید و انرژی منفی بر شما غالب است؛ پیاده روی را امتحان کنید چون در اضطراب و استرس کمک کننده است؛ سیستم ایمنی را بالا می برد و فرد را پر انرژی می کند.
افرادی که فعالیتهای جمعی را دوست دارند نیز بهتر است که ورزش هایی جمعی مثل ایروبیک انجام دهند.
برنامه باشگاه تندرستی دوشنبه 26 آذر کاری از گروه علوم ورزشی، با اجرای زهرا محمودوند تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 14:30 روزهای زوج به مدت 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

دسترسی سریع
باشگاه تندرستی