پهناور: مجلس آینده از تولیدكنندگان محصولات ورزشی حمایت كند

پهناور: مجلس آینده از تولیدكنندگان محصولات ورزشی حمایت كند

مدیر كل ورزش جوانان استان اردبیل گفت: از نمایندگان مجلس آینده حمایت جدی از تولیدكنندگان محصولات ورزشی را خواستاریم.

2 سال پیش
جایگاه ایران در تولید و فروش محصولات ورزشی

جایگاه ایران در تولید و فروش محصولات ورزشی

برنامه "ورزش و جامعه" یكشنبه 14 اردیبهشت در گفتگو با سید حسین محمودی، تولیدكننده البسه ورزشی و دبیر اتحادیه تولید كنندگان تولیدكنندگان ورزشی تهران به بررسی وضعیت كشور از نظر تولید و فروش محصولات ورزشی پرد

5 سال پیش
تأثیر تبلیغات در سایت ها و خبرگزاری ها

تأثیر تبلیغات در سایت ها و خبرگزاری ها

برنامه دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 14 شهریور، در گفتگو با دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش، به بررسی تأثیر تبلیغات در سایت ها و خبرگزاری ها پرداخت.

6 سال پیش
مسیرهای درآمدزایی در ورزش

مسیرهای درآمدزایی در ورزش

برنامه "دانشكده بازاریابی" پنج شنبه 10 مرداد، با حضور دكتر محمدحسین نفر، دكترای بازاریابی، به بررسی راه های درآمدزایی در ورزش همگانی و حرفه ای پرداخت.

6 سال پیش
وضعیت كارآفرینی در حوزه ورزش

وضعیت كارآفرینی در حوزه ورزش

برنامه "فرهنگ و ورزش" این هفته (27 بهمن تا 1 اسفند) به موضوع كارآفرینی در ورزش اختصاص داشت.

6 سال پیش
پتانسیل و ظرفیت های جام جهانی روسیه و قطر برای ایران

پتانسیل و ظرفیت های جام جهانی روسیه و قطر برای ایران

برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 8 مرداد، با صادق رئیسی كیا، حقوقدان و مدیرعامل سابق باشگاه راه آهن، درباره ظرفیت هایی كه كشورمان در جام جهانی می توانست از آن نفع ببرد، به گفتگو پرداخت.

7 سال پیش
اشتغال در صنعت ورزش

اشتغال در صنعت ورزش

برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 23 بهمن، در گفتگو با ابراهیم قدیری علمداری، عضو كمیته اشتغال و كارآفرینی وزارت ورزش و جوانان، به موضوع اشتغال در صنعت ورزش اختصاص داشت.

7 سال پیش
ضرورت بهره گیری از متخصصین بازاریابی ورزشی در سازمان های ورزشی

ضرورت بهره گیری از متخصصین بازاریابی ورزشی در سازمان های ورزشی

برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 31 تیر با حضور دكتر محمد احسانی، استاد دانشگاه و متخصص بازاریابی و مدیریت ورزشی به موضوع لزوم بهره گیری از متخصصین بازاریابی ورزشی در سازمان ها اختصاص داشت.

8 سال پیش
مزایای عرضه كالای دست دوم ورزشی در فضای مجازی

مزایای عرضه كالای دست دوم ورزشی در فضای مجازی

برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 10 تیر با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی و محسن قبادی، مربی پرورش اندام و كارشناس تجهیزات و لوازم بدنسازی به مبحث عرضه كالای دست دوم ورزشی در فضای مجازی اختصاص داشت.

8 سال پیش
نقش صنعت ورزش بر اقتصاد كشور

نقش صنعت ورزش بر اقتصاد كشور

برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 29 خرداد، با دكتر عسگریان، دانشیار دانشگاه تبریز، پیرامون سهم صنعت ورزش ایران از اقتصاد كشور گفتگو كرد.

8 سال پیش